Veelgestelde vragen

Een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@housecareservice.nl.

Algemeen

  • Hoe laat komen jullie langs?

    Wil je graag weten hoe laat wij ongeveer langskomen, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen, bij voorkeur per e-mail (info@housecareservice.nl) of via het contactformulier. Wij kunnen je tot op de werkdag vóór de bezoekdatum tot 16:00 uur een tijdsindicatie geven, op de dag van het bezoek zelf is dit helaas niet meer mogelijk. Voor tijdsindicaties voor je bezoek van maandag kun je ons tot zaterdag 12:00 uur een e-mail sturen, deze mail wordt zaterdag nog beantwoord.

  • Wanneer komen jullie langs?

    Alle nieuwe klanten ontvangen van ons een jaaroverzicht. Dit overzicht blijft ieder jaar hetzelfde. Hierin kun je terugvinden in welke weken wij bij je langskomen en welke werkzaamheden er die week worden uitgevoerd. Kun je dit overzicht niet meer vinden, dan sturen we het graag nog een keer naar je op. Vraag je werklijst aan via het contactformulier of bel ons: 076- 8888395.

Betalingen & incasso

  • Kan ik betalen d.m.v. automatische incasso?

    Jazeker, het is voor beide partijen erg handig om de betalingen op deze manier te verrichten. Vul het incassoformulier op onze website in om automatische incasso aan te vragen.

Glasbewassing

  • Hoe kan ik zien of de glazenwasser een raam gewassen heeft?

    Als wij elke 6 weken uw ramen wassen kan het soms moeilijk te zien zijn of de glazenwasser alle ramen gewassen heeft. Als je twijfelt of een raam gewassen is kun je dit heel eenvoudig zelf controleren.

    Het is normaal dat een raam direct na het wassen weer vuil wordt. Dit is echter zo weinig dat dit niet zichtbaar is. In de loop van de weken hoopt dit vuil zich op. Op een gegeven moment wordt deze vuillaag zo dik dat je dit wel ziet (grauwe sluier op het raam).

    Als een raam over is geslagen zit er nu voor minimaal 6 weken vuilophoping op. Als je met een schone vinger over het raam wrijft zal dit vuil zich onder de vinger ophopen en zo een zichtbare streep gaan geven.

    Als het raam wel gewassen is zul je GEEN streep zien. Als de glazenwasser het raam onverhoopt niet gewassen heeft zul je wel een streep zien.

  • Tot hoe hoog kunnen jullie de ramen wassen?

    Deze vraag krijgen wij vaak bij een offerte aanvraag voor glasbewassing. Het antwoord: 15 meter. Met behulp van moderne ladders, telescoopsystemen en osmosetechnieken kunnen onze gespecialiseerde medewerkers alle ogenschijnlijk onbereikbare plekken op een veilige manier bereiken.

  • Wassen jullie mijn ramen ook aan de binnenzijde?

    Ja, dat doen wij ook. Vraag vrijblijvend een offerte aan of bel ons voor meer informatie: 076 – 8888 395.

Mijn abonnement

  • Hanteren jullie een opzegtermijn?

    Nee, wij hanteren geen opzegtermijn. Sluit je bij ons een onderhoudspakket af, dan kun je dit op elk moment weer opzeggen.

    Besluit je je onderhoudspakket op te zeggen, bijvoorbeeld vanwege een verhuizing, dan controleren we altijd nog even of de uitgevoerde betalingen overeenkomen met de door ons uitgevoerde diensten. Het kan zijn dat we nog een keer bij je langskomen of dat je geld terug krijgt.